chillin' out in the sofa as eighteen years old

I'M 18!!!!!!!! yesyesyes. Igår var det kalas från morgon till sena natten och jag mådde som en kung. Desto värre blev morgonen och förmiddagen, men det var det värt. ;) Sitter och tar igen här i soffan med mamma och kikar på casanova. Har nästan precis sagt hejdå till en vän som sov kvar här inatt. Jag känner mig helt utslagen och slocknar nog ganska snabbt i sängen ikväll. Ska bli skönt att få sova en hel natt utan något som stör nu äntligen. Ingen oro i varken kropp eller själ. Eller ingen övervägande iallafall.

Nu ska jag försöka koncetrera mig på filmen. Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: isabelle

ja, vad kul :D vilket datum är det du kommer hit till Gävle? :)

2009-08-09 @ 23:06:45
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0