ensamt..

Ja det var bra ensamt att komma hem. Och så blev det mörkt ute på det också, lite scary. But I can handle it. Är big brother om ungefär en timme och tills dess ska jag sitta här och snacka lite skit över msn. Vilket nöje. ;) Ska plocka fram chipsen och godiset snart o trycka i mig lite så jag känner mig rund och go, är jag värd en kväll som denna tycker jag.
Imorgon vet jag inte vad som händer över dagen. Blev inget pluggande idag så ska försöka få lite av det gjort imorgon istället. Hoppas även på solsken och värme! Mh.
På kvällen ska jag kanske sysselsätta mig med en vän och kolla läget ute.. Sen väntar en underbar natt med en person jag inte kan få nog av just nu.. :)

Håller snart på att somna känner jag.. höll även på att slockna på bion. Får upp o hoppa lite. Godnatt på er för ikväll!


fick en jättefin korg med lite smått och gott i ikväll som en lite sen födelsedagspresent,
tusen tack för det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0