fredag 7 augusti

Natten har varit underbar, men varm, och det underbara vädret gör ju inte saken sämre. Jag undrar varför jag sitter inne just nu när himlen är alldeles blå ute? Galet. Man blir så fort less när det inte blåser ett dugg vilket är så typiskt. Borde egentligen passa på eftersom det verkar bli dåligt väder till veckan igen..
Resten av dagen blir lugn. Ska nog bara ligga hemma och invänta morgondagen, hehe. Jag känner mig som en liten snorunge igen som knappt kan vänta på att timmarna ska gå. Men den här dagen har jag väntat på så jävla länge. 18 år - det händer inte ofta liksom! :)

Nu ska jag kika på tyra banks och stoppa något i magen. Hörs!



från kramm i onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0