Måndag 10 augusti

Det är oerhört skönt med lugna lata dagar ibland, men den här veckan önskar jag det kunde hända lite mer faktiskt, precis som förra veckan. Imorgon ska jag klippa mig, plugga på kkortet och eventuellt träffa en vän för lunch. På onsdag ska jag tokplugga på kkortet + körlektion. Torsdag eventuellt lunch/fika med en vän.. fredag? lördag? söndag? och för att inte tala om alla eftermiddagar och kvällar? Visst man ska inte låta livet styras av ett schema men jag får lite panik när det inte händer nått på dagarna. Nästa vecka blir späckad iallafall. Drar även söderut på torsdagen då och kommer hem när skolan börjar och sen blir det ju dagsrutiner igen. Haha gud vad jag grubblar över strunt..

Men en sak som jag faktiskt kan grubbla lite över är min vidriga brännskada i handen. Duschade nämligen imorse.. torkade håret.. hårtorken började småhacka.. hårtorken slutade fungera.. HÅRTORKEN SLOG GNISTOR.. gissa vart jag hade handen just när en gnista flammade till? Jora precis där det hände och precis där sladden gått av. En stöt och en kolsvart hand senare (även ett par tårar p.g.a. chocken och rädslan) hade jag ett fint, geggigt sår i handen. Det kommer vatten ur det konstant även nu och det ser ut att ha huggtänder dessutom. Ursch o fy! Inge roligt sånt där.

Nu ser jag att det börjar bli långt här och tiden rinner även iväg. Dags att ta fram teoriboken! Hörs.


från i lördags - satte sprätt på champangen

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, men det måste vi göra :) men jag ska till Övik innan dess, så jag måste först veta vilka datum jag blir där:)

2009-08-10 @ 17:38:30
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0