Onsdag 12 augusti

Jag ställer ofta alldeles för höga krav på mig själv och kan även hända att jag gör det på dem i min omgivning, vilket ledde till det tidigare inlägget. Men jag har svalt det nu och ligger i sängen med daimglassen i högsta hugg. Väntar på min favorit som förmodligen ramlar in snart. Blir en lugn kväll ikväll framför tvn bara, behöver krypa upp i en famn och känna mig lite hjälplös för en stund. Känns inte som det flutit på såå bra som det borde gjort idag, dock endel saker med bra vändningar, men även sånna med lite sämre.. men allt kan inte vara toppen bra hela tiden. :)

Tills vidare ska jag krypa upp på kuddarna och slappna av. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0