sjuk?

Kanske är det nått virus jag dragit på mig.. för bra mår jag fan inte. Huvudvärk, kramp, yr och helt slut i kroppen. Har iofs inte ätit sen frukost men har inte haft sån stor matlust och där har vi ännu ett tecken. Ursch och pyton för att vara sjuk säger jag bara.
Vädret har inte heller blivit bättre utan tvärt om har det gått till det sämre. Det bara öser ner regn utanför mitt fönster och det gör ju inte precis att man känner sig piggare. Nej.. blir en kväll under täcket för mig. Har inte minsta tid att vara sjuk i veckan så det får vara nu det blir isåfall, hehe. Kanske vänder det om jag tar det lugnt, vilar och ser till att dricka mycket.. eller så är det helt enkelt bara nått tillfällfigt. :) We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0