Vissa dagar..

går det bara inte att skrapa ihop några ord till ett inlägg. Inte för att jag haft så överdrivet mycket att göra eller så, men varken hjärnan eller känslorna hänger med riktigt som dem brukar bara. Men jag tror jag fått tillräckligt med tid nu för att få tillbaka det igen.
Igår var bara en vanlig vilosöndag. Idag har jag hunnit med körlektion och en liten tripp till härnösand. Fick med mig lite nya block hem som ja kan tänka mig är användbara till hösten och våren och sedan satte jag mig bakom ratten på vägen hem. Fick med oss Smilla också som var så sugen på att få gosa lite med moster i dagarna, och det ska hon minsann få också - till en viss del. ;)

Nu ska jag ligga här framför tvn tills jag blir hungrig igen, vilket förmodligen inte dröjer allt för länge, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0