THAI

Regnig och ruggig dag. Vart nertvingad till skolan för att hejja på ettorna i brännbollen också vilket kändes surt då halva klassen ändå stannade hemma.. men inga sura miner för det för när vi gjort vårt stack jag och ett par tjejer iväg till snibben för thaimat! SÅ gott var det, och nu känner jag sug efter lite gotta. Men ska försöka hålla mig ifrån det ikväll hade jag tänkt, hur det nu ska gå när jag inte har någon aning om vad jag ska hitta på.. har gjort ifrån mig lite läxa nu också så nu är jag värd att låta den ligga i helgen. Imorgon blir det iallafall utgång med flickorna - mycket efterlängtat!

Nu ska jag ragga något sällskap tills ikväll, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0