Tisdag 18 augusti

Det kryper i kroppen av rastlöshet och jag är sötsugen så det bara sjunger om det. Jag borde börja tänka på vilka kläder jag ska packa med inför helgen men orkar jag? Självklart inte. Körkortsböckerna ligger vidöppna och bara väntar på att läsas men suget finns inte där. Får bara hoppas på att det hittar tillbaka i god tid innan dagen med stort D.. förhoppningsvis!
Har velat på i en halvtimme om jag ska klicka igång en film eller om jag bara ska zappa runt och leta efter nått på tvn att se och under den tiden har jag inte ens slängt en blick åt tvdosan. Vad vill jag egentligen göra idag? Det börjar dra ihop sig ute och det ser ut att bli regn. Toppen! Genast sjunker humöret ännu mer i.o.m. det...

Nej vetnivad? Alla har vi sånna här dagar. För vad vore väl glädje om man inte innan känt på tyngden av lessamhet?
Återkommer när jag har något muntert att skriva istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0