Torsdag 13 augusti

Är så trött just nu så jag vet inte vart jag ska he mig riktigt. Men sånt man får ta i efterhand när man inte fått riktig sömn på natten. Får vila en stund efter käket sen och efter det, lite senare ikväll, ska jag ge mig ut på parkeringsträning med mami. Ska även få säkerhetskontrollen att sitta ordentligt, börjar jag redan nu kanske det funkar. 

Fick hem en liten reseguide om Malta idag också som en liten extra födelsedagspresent av sällskapet. Fick mig att längta ännu mer, så himla fina bilder i den så man blir galen. Hoppas verkligen vi får chans att njuta av alla vackra vyer under tiden vi är där också. :)

Nu ska jag äta lite daimglass och se på tyra banks, om jag inte slocknar dvs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0