torsdagsshopping

Har precis kommit ur duschen och håller på att torka. Sprang en hel del på öviks gator idag och fick med mig en hel del hem också. Älskar när man inte har några större begränsningar utan bara kan plocka på sig allt möjligt av vad man ser. Hittade även en klänning på rean som jag tänkte fixa tills på lördag, (ingen speciell men med lite smycken o klackar duger den nog) den gick nämligen inte igen i ryggen med 1(!) jäkla cm kvar bara. INGA PROBLEM sa jag och visade den för mamma som snällt tog på sig jobbet att sprätta dragkedjan och fixa det. ;) Ska sätta igång snart så det blir klirrat o klarrt. Får besök lite senare så vill inte att det ska ta upp för mycket tid då, hehe.

Nu ska jag ta något att äta och sedan måttas. Ha en fin kväll, gissar på att jag inte skriver nått mer förrän imorgon nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0