10 dagar!

Dagarna passerar fort förbi och det är nu bara tio dagar kvar till min dag. Ska bli mysigt att få träffa lite vänner o så igen, förhoppningsvis blir vi ett gäng här hemma innan vi drar vidare mot stan och cruisingen. Rena rama lyckoträffen att den är samma dag i år - great!
Jag börjar känna lite press på mig nu inför körkortet.. Halkan på måndag och inte alls många körlektioner kvar nu tills det är allvar. Pirrar lite i magen när jag tänker på det. Speciellt eftersom jag inte tycker jag pluggat tillräckligt. Måste fan bli någon ordning på det nu. *Skärpning* Ska iallafall ut o köra lite diesel ikväll.


Har precis stoppat i mig detta till "lunch" och lagt mig till rätta i sängen. Hade hoppats på klarblå himmel nu på eftermiddagen också men icke... alla dessa förbannade moln! Bättre lycka imorgon kanske. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0