21.33

Nu har hela måndagen gått också. Otroligt vad det gick fort, hann knappt blinka. Vi fikade gott efter maten och sedan kände jag att det behövdes en promenad. Det var en härlig kvällssol så det var riktigt skönt att gå en sväng. Tog en skön dusch efter det också och nu sitter jag här och väntar på Beck. Ska bädda nytt i sängen och njuta mig till sömns också. Ska upp och köra klockan 8(!!) imorrn, vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag beställde den lektionen? Haha.. blir lite tufft eftersom jag är så trött och slut och inte fått tagit det lugnt och sovit ut på ett par nätter så får bli en relativt tidig kväll helt enkelt. Har tokont i vänster rygghalva också, förmodligen av att sitta i jordgubbsstolen hela dagarna med dålig hållning. Kanske borde låna mammas nya spikmatta innan jag somnar som hon fick av oss systrar idag. Är riktigt skönt och avslappnande faktiskt..

Men nu börjar iallafall Beck. Hörs, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Hallå! Hoppas du har haft en härlig tisdag :)

2009-07-28 @ 23:12:30
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0