23.21

Jag tror jag fått fnatt. Jag är hungrig precis heela tiden, och även om jag känner mig mätt tänker jag på vad jag ska ta o äta när jag blir hungrig igen. Vad är det för fel på mig? Jag åt senast för en timme sen och är ändå vrålhungrig nu. Galet! Så typiskt också att det enda vi ska ha hemma sånna här tillfällen är mackor.. inte gott om man trycker i sig allt för många :p

Just nu ligger jag och kikar på big brother och om ca 40 minuter är det endast en månad kvar till min dag! Jag är sjukt excited och vill bara att tiden ska gå fort fort, men ändå inte. :) Förhoppningsvis hinner det bli mycket bus innan dess.

Nu ska jag borsta tänderna och försöka tänka på nått annat än mat för omväxlingsskull. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0