arg, frustrerad, irriterad, less? svar ja

"Det finns en mening med allt" skrev jag i något inlägg tillbaka och nu har det klart bevisat sin innebörd. Min mobil har nu nämligen helt lagt av.. den vägrar att starta igen och när jag ska ladda den tar den inte emot någon ström. Förbannat! MEN som tur är väntar ju jag på en ny pärla som är påväg hem till mig i detta nu. :) Blir skönt att få slippa se den här mer, nog för att ja kommer sakna den lite också kanske, hehe.
Och sen en annan sak som gör mig störtirriterad - regnet. Det förbannade regnet. Jag vaknade av att dropparna studsade här utanför och då var klockan inte mer än halv 8. Vred och vände på mig ja vet inte hur länge tills jag tillslut somnade för att få nån timmes sömn till. Less jag blir. Är vädret såhär imorgonkväll vet jag inte riktigt vad jag tar mig till!

Nåja, det var mina klagomål denna morgon. Nu ska jag kika en stund på tv innan jag hoppar in i duschen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0