första juli bjöd på sommarens första dopp

Hemma efter en lång och härlig dag. Jobbade till 14 och efter det köpte och linda med oss varsin sallad och drog till storsjöbadet och mådde gott. Mitt första dopp för i år och det var faktiskt skönt måste jag erkänna. Måste även erkänna att jag är en fruktansvärd mes när det gäller att bada och blöta ner sig. Men i kom jag inte iallafall! *stolt* Kom hem för ungefär en timma sedan och har just ätit korv med bröd.
Imorse innan jag gav mig iväg ordnade jag det sista inför helgen med hotellet och allt, så nu är det bara att tagga jääärnet! Oerhört skönt att slippa tänka på det mer nu, bara en sak som återstår men det får jag försöka ordna imorgon..

Nu ska jag gosa ner mig här under täcket. Ha en fortsatt bra kväll!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0