Lördag 18 juli

Underbart väder, och vad har jag gjort hela dagen? Jo suttit o sålt de där förbannade jordgubbarna. Det är sånnahär dagar man blir döless på det - då man går miste om det fina vädret! Men får trösta mig med att det bara är ungefär 2 veckor (+/- några dagar?) kvar iallafall.. sen slipper jag det där resten av livet!! ;)

Vi är i full gång med grillningen här hemma och det ska bli så oerhört gott! Fattar inte varför vi inte grillar oftare alltså? Det borde man ju passa på att göra iallafall 1-2 gånger i veckan nu på sommaren. MINST. Ska jag se till att dona när jag skaffar eget, japp japp!

Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Förmodligen ingenting. Vet inte ens om det går något bra på tvn, så kanske blir ett par filmer att fördriva tiden med. We'll see we'll see.. Nu ska jag ta mig ett glas cola iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0