Måndag 13 juli

Ja då var vi 3 i huset igen. Jag är tillbaka på rummet, i sängen framför tvn, med datorn på magen igen. Har ätit så mycket hela kvällen att jag funderar på om jag snart spricker, gosh. Helt slut i varenda liten del av kroppen är jag också. Känns som jag varit ute på bus men har ju bara tagit det lugnt i helgen.. kan kanske bero på för lite sömn? Jo något sånt är det nog. Hade tänkt ta igen det inatt iallafall. Blir skönt, för de närmsta nätterna blir det kanske en aning mindre sömn också. Imorgon efter jobbet åker jag och mamma nämligen o hämtar hem några ungar från härnösand. Vem/vilka som hänger med tillbaka återstår ännu att se. Blir mysigt att få ha dom här ett par dar då det var så längesen sist! =)

Men nu börjar Beck igen, så godnatt.

Kommentarer
Postat av: isabelle

ellehur :D den är superhärlig!

2009-07-14 @ 00:01:55
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0