Måndag 27 juli

Imorse ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen. Fy ursch vad jobbigt det är med sånna mornar.. hade kunnat ligga kvar hur länge som helst, men jordgubbarna väntade ju så var bara att pallra sig upp. Har egentligen inget att klaga över men ibland måste man bara ändå, hehe.
Gårkvällens humör höll i sig till nånstans mitt på dagen då jag fick lite solsken i min omgivning. Tänk att en person, utan att göra något speciellt, kan lysa upp ens värld så lätt. Magiskt. =) Har iallafall inte tid att vara bitter längre. Mamma fyller år och vi ska fika gott ikväll med mormor & morfar. Köpte även en goglass påväg hem vilket jag tyckte mig vara värd idag. ;)

Nu ska jag höja volymen på spotify och plocka undan här på rummet. Har hunnit bli en svinstia under helgen, blir alltid så när jag ska ut. Slänger runt allt jag äger och har och det blir en enda röra här inne. Men det är inget som inte går att ordna. Hörs!


från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0