Onsdag 22 juli

Idag kunde jag inte hålla mig längre. Fick ett litet utbrott på telefonen igår då den inte gjorde som jag ville riktigt, så beställde hem mobilen från internet som jag kollade på igår. Är så oooooerhört less på min LG nu, ska bli skönt med en sony ericsson. Aldrig haft det heller faktiskt, men sägs ju vara super.

Har precis gjort mig klar och ska snart åka ner på stan för lite ärenden innan jag börjar jobba. Ska försöka få i mig nått också så jag inte hungrar ihjäl innan sex då sis kommer förbi o möter upp mig och sen vidare på Kramm som sagt.

Hörs när jag nu kommer hem igen, har ingen som helst aning om när det skulle kunna tänkas bli.. Men ikväll iaf. Ha det!

Kommentarer
Postat av: simone

fin blogg du har:)

2009-07-23 @ 12:42:53
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0