resor till ett (betydligt) varmare klimat

Det har varit kvällens samtalsämne här hemma. Jag vill bara få ett datum att se framemot nu.. för idén verkar ha gått hem hos syrran, tack och lov! :) Skulle vara helt fantastiskt att få vandra på Maltas gator en vecka...... *drömmer mig bort*

Back to reality - efter jobbet åkte jag direkt för att hämta ut min mobil som kom idag. Den passar mig perfekt och stannar tills jag tröttnar, toppen. Även fast min gamla mobil gav med sig och startade till sist så fanns det inte mycket batteri i den, hade med andra ord inte klarat mig i helgen. När jag sen kom hem hade sis fixat lite goda tillbehör till lasangen så vi åt en härlig middag tillsammans. Resten av kvällen har det varit ett helvilt letande efter resor som sagt.
Väntar just nu på min tur på toaletten och alldeles precis började big brother. Är även lite smått avundsjuk på alla som är ute o festar o roar sig ikväll... men imorgon ska jag vara en utav dem! =)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica L

God morgon :D

Kram

2009-07-25 @ 08:55:07
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0