sommarlov for real

Yes yes yes! Nu har jag sommarlov på riktigt i 3,5 vecka innan det är tillbaka till allvaret. Det är så skönt och jag håller tummarna för fint väder större delen av tiden. Ska försöka bada så mycket som möjligt nu om det går, har inte blivit så mycket av det tidigare i sommar och det är ju bra härligt att lägga sig vid vattnet i solen och sen ner o doppa sig emellanåt. Som sagt, håller tummarna!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Är lite yr i huvudet vilket jag varit under hela dagen mer eller mindre.. kanske beror det på för lite sömn eller också att jag druckit för lite? Endera, båda kan stämma in bra. Ska väl annars försöka få ett par sidor lästa i körkortsboken iallafall. Nu när jag varit ute o kört så mycket i veckan borde jag verkligen ta o tänka på teorin också.
Men först ska jag vila nån timme. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har inte heller hunnit bada så mycket i sommar, men de senaste dagarna har det blivit en hel del :)

2009-07-31 @ 19:22:47
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0