Söndag 19 juli

Hade en oerhört skön kväll igår även fast jag inte gjorde ett skit. Det var längesen jag bara låg hemma en kväll i lugn och ro och kikade på film oså, men det tog jag mig tid att göra igår iallafall. :)

Idag är det söndag.. gillar inte söndagar för fem öre. Händer aldrig något kul direkt, men jag skulle faktiskt behöva läsa körkortsteori och städa här på rummet så kanske att jag borde passa på och göra det nu en tråkig söndag som denna. Vädret är ju inte direkt det mest uppiggande heller..

Ska nog hugga in på honungsmelonen som är kvar sen igår nu iallafall. Har slagit på en film så ska se klart den innan jag tar itu med dagen. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0