Söndag 5 juli

Ojoj. Helgen som varit är en kategori för sig alltså. Mycket skratt har den bjudit på, helt underbart. :) Enda som var cp irriterande var att dem var stenhårda med insläppen i tälten. Hade varit oslagbart då vill jag lova. Men nu laddar vi om för om 2 helger ges det förmodligen en ny chans och den ska jag inte missa!
Ja jäklar vad trevligt jag haft i helgen på så många sätt. Glad att det blev av det här efter allt krångel. Är en aning mörbultad idag med fruktansvärd träningsvärk i vänster armen (hur har jag lyckats med det?) och lite blåmärken här o där, sen såklart kommer tröttheten smygandes även fast jag sovit nu ikväll men kommer nog slockna framför tvn rätt tidigt ändå känner jag. Tur som fan att jag börjar 14 imorrn säger jag bara! Även fast jag ätit på donken nästan varje mål i helgen så är jag grymt sugen på det ändå.. haha, patetiskt! Blir fan ingen skit på hela veckan nu och det hoppas jag att jag står fast vid. Men vi får väl se... ;p

Nej gud vad jag är slut i huvet.. blir slötittande på tv nu. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0