Torsdag 16 juli

Vet inte riktigt vad som hänt med mig men för tillfället finns det inget slut för hur mycket jag skulle kunna få i mig verkar det som. Herregud vad jag proppat magen full de senaste kvällarna. Blir lika mätt varje gång jag äter och 10 minuter senare ligger jag med en kinder maxi i handen... Jag skyller på att barnen är här och halvlovar mig själv att det blir bättre nästa vecka. "På måndag". Kanske att jag ska försöka satsa på en lördag utan gotta till och med? Äh, kommer inte funka ändå så vad fan!

Idag har vi grillat, så jäkla gott det är! Vi har bakat blåbärspaj nu ikväll, men jag måste säga att jag inte är speciellt sugen. Skulle hellre göra iordning ett lass med mackor. ;) Hehe.

Ne hörreni, nu ska jag fortsätta kolla malta resor och drömma mig bort. Ni anar inte hur sjukt sugen jag är på en nu alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0