Torsdag 9 juli

PISSIGT kallt ute. SKITVÄDER rent ut sagt! Kommer vi någonsin få ta del av solen & värmen igen denna sommar? Åh.. man blir så deppig. MEN här ska inte väsnas och inga sura miner ska visas. Dagarna går rätt fort förbi och snart är det efterlängtad helg igen. :) Mamma & jag var o laddade upp med godsaker och nödvändigheter inför helgen. Fasen vad jag ska njuta av ensamheten, visserligen med endel sällskap, men att bara få iväg föräldrarna ur huset ibland är guld värt. Ska bädda rent i sängen imorgon också så jag får njuta extra mycket när jag slänger mig i den senare på kvällen, det måste ju vara bland det härligaste som finns?
Resten av kvällen blir lugn framför tvn. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0