bajsväder

Någonting säger mig att det kommer bli pissigt väder större delen av helgen och att det dessutom kommer vara rått, kallt och regnigt någon utan fre eller lör kväll.. Väderprognosen visar något annat för fre iallafall och tack gud för det! På lördag ska det dock regna, och det ser inte ljust ut just nu. Suck.. Får köpa mig ett fint regnställ att vandra i, heheeeee.

Idag har jag inte varit pepp på nånting alls. Legat i sängen och helt enkelt inte sett någon mening i att ta mig upp härifrån. Blir väl käk snart så då kanske jag pallrar mig till köket. Blä vad lite sol kan göra mycket. Tur jag har dem som får mig på gott humör i alla lägen..... ;)

Nä, kanske ska fortsätta med det jag höll på med. Dvs. ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0