pust, suck och stön!

Dagen har inte bara varit äckligt kvavt varm, utan också fruktansvärt intensiv för ryggen och fötterna. Jag satte mig inte ner i stolen en enda gång från 10-14.. helt sjukt säger jag bara vad pengar och priser gör med människor! Fick jobba en timme extra idag men nu är denna dag iallafall över och jag får vila upp mig tills imorgon då det förmodligen är lugnt igen. Jag och en vän hade tänkt att bada lite efter jag slutat för dagen också vilket isåfall blir mitt första dopp för i år. Blir härligt! :)

Ikväll ska jag banne mig ta en promenad! (okej, det är tredje kvällen i rad som jag säger det nu..) Kanske t.o.m. byter om på en gång och ger mig ut innan jag blir hungrig igen.. Ja, så får det bli. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0