Söndag 28 juni

Mätt och belåten efter en såndär fryst pizza som man värmer upp i ugnen, det är jag. Väldigt mätt faktiskt. Ska försöka smälta den och sedan ta en skön promenad för o vakna till liv i huvudet igen. Man blir ju för tusan helt knäpp av den här värmen. Men den är sååå underbar, missförstå mig inte!
Jaha, idag då? Har självklart spenderat den ute på altanen. Har gjort lite nytta också - nämligen pluggat på körkortet. Det är dags att ta tag i det nu på riktigt känner jag, speciellt eftersom det inte blir någon körning med bilskolan igen förrän om 1 hel månad och var dessutom 1 månad sedan jag körde sist... men det skulle tydligen inte vara något problem i mitt fall enligt lärarna så jag väljer att lita på dem då.

Ikväll ska jag som sagt ut och gå en sväng, annars vet jag inte alls. Ska slappa o ta det lugnt bara och det ser jag framemot även om jag är lite rastlös för tillfället känner jag. Somnar nog tidigt ikväll så det är nog lika bra att inte planera in nått annat ändå.


sanna & jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0