Tisdag 23 juni

Inte mer än ungefär 2 timmar efter mitt inlägg igår låg jag och dregglade ner kuddarna här. Var så oerhört trött och kunde inte hålla ögonen öppna. Så det blev inget långt måndagsmys för mig. :P
Anledningen till att jag sitter här redan nu däremot är en annan.. fick ett telefonsamtal imorse när jag låg och drog mig i sängen som gjorde att jag hoppade rakt upp ur den av glädje. En vän tog nämligen körkortet idag och jag är minst lika glad för dennes skull som om det vore jag själv! :) Grattis igen vännen!
Funderar dock på att krypa tillbaka igen nån halvtimme, eller kanske ut och ta vara på solen direkt? Hm.. nja.. blir nog frukost i sängen ändå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0