Le(ss)

Kan inte klockan ticka lite fortare så jag får sätta mig på den förbannade bussen nån gång? Eller nej, den får gärna ticka förbi dem 7 timmarna också. Väskan är iallafall packad och klar nu. Har sparat lite plats åt något eventuellt inköp, typiskt att man inte har några pengar bara..
Har suttit med historian och kämpat på större delen av kvällen nu och resten av tiden har runnit iväg. Vet liksom inte vart den tagit vägen men ändå känns det som att tiden går riktigt sakta. Skumt. Men det är mycket att längta till just nu, och då brukar man ju kunna få några extra minuter på varje timme sådär. Blir väl lätt såhär också när det regnar och är jävligt ute.
Ne hörreni, ja tror jag ska slå på en film nu efter Grey's. Mamma hade beställt hem Twilight och Changeling utan att jag visste, så kanske blir någon utav dem. Får se. Hejjp.


Kommentarer
Postat av: isabelle

vet du vart jag var igår petra? :D i det här lägenhetshuset inne i bomhus där din syrra bor :P min kompis bor i det huset ;)

ooh, twilight, du kommer älska den :D

2009-05-21 @ 11:24:29
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha, ojdå xD jag menade faktiskt brynäs :P vet inte vad jag fick bomhus ifrån.. haha, nä men på brynäs bor hon där din syrra bor :)

2009-05-24 @ 18:38:44
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0