fredag och trendshow

Det har varit en riktigt lång dag och mitt huvud värker som aldrig förr. Har blivit dåligt med både mat och dryck under kvällen och funderar på att slänga ihop ett par toasts som vanligt innan jag lägger mig ;) Men borde inte. Lägger ju sig direkt på kroppen och det känns inget vidare nu när det snart är sommar, hehe..
Har iallafall varit en överlag bra dag trots allt. Har verkligen inte låtit någon eller något fått förstöra den och det känns skönt för en gångsskull. I vanliga fall är det ganska lätt hänt om man säger så.

Nej vetni vad.. jag kan inte hålla mig. Det blir minst en toast iallafall! Godnatt!
 
 
 
psst.. bilder från kvällen kommer upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0