kalas

Måndagen har gått snabbt. Började med matte, fortsatte med språkhistoria i svenskan, klarade nästan fas A i körkortsprogrammet under lunchen, brännboll på idrotten och sedan en rätt bra körlektion på det. Körningen börjar ta sig nu, men jag nöjer mig inte förrän den är perfekt. (eller okej, så nära man kan komma)
Efter maten åkte jag ut till kussen och firade hans 18-års dag! Gott fika och trevligt sällskap. Längtar såå tills det är min tur. Det känns som om den aldrig kommer komma men sommaren kommer gå undan och vipps så är det skola igen och då har min dag redan varit. Man blir alltid lika förvånad över hur fort sommaren går nu för tiden ändå.

Ne nu ska jag ta mig i kragen och läsa igenom mattehäftena tills imorrn då vi har nationella, sen ska jag ladda med sömn.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0