Lördag 9 maj

Slog på en film och slummrade till en stund, och nu känner jag mig segare än segast. Farligt det där. Det kliade så i fingrarna när jag vaknade också att jag bara var tvungen o klicka hem en bikini och ett linne från h&m.. Damnit jag som inte har råd! Men den levereras inte förrän mitten av juni så kanske att man hunnit sålt lite jordgubbar tills dess..
Förövrigt så sitter jag bara här och väntar på att syster ska komma hem så vi kan börja med maten. Blir grekiska biffar, klyftpotatis, kesoröra + fetaost & avocado idag. gottgottgott! Ikväll blir det mys framför tvn bara, kanske att vi åker och hyr en film också.

Nu ska jag fortsätta lyssna på min kurrande mage och bläddra lite i körkortsboken.


Kommentarer
Postat av: IDA

sv: haha tack, där ser man! ;D

2009-05-09 @ 16:18:45
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0