Måndag 18 maj

Bort med det gamla och in med det nya - det är mitt motto för denna vecka. Ingen idé att gräva ner sig i något som redan varit utan hellre sikta framåt åt det som kommer. Har insett att alla helger framöver är bokade - stockholm, ev. cruising i solle, studenten+carros, stadsfest, midsommar och sist men absolut inte minst GATU!! Det ska banne mig bli en grym sommar, det har jag bestämt. Och jag tänker se till att ingen jävel sabbar den heller!
Som sagt, nya goda tankar är veckans tema kan man säga. Och att jag åker till Stockholm på torsdag gör bara saken bättre. Undebart är ordet.

Ne nu har jag suttit och skrivit här i en halvtimme.. har så mycket annat för mig så jag orkar inte. Men nu måste jag plugga iallafall så det får jag lov att orka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0