Söndag 10 maj

När jag vaknade tidigt imorse var vädret alldeles solklart och jag såg framemot en dag ute i solen, men sen blev det molnigt och nu spöregnar det här. Å jäklar vad det regnar sen!!
Mamma och pappa började bygga på vår lilla "altan" idag också men fick snabbt avbryta när det började ösa ner. Men de har hunnit en bra bit redan måste jag säga. Känner påmig att det blir måånga sommarkvällar som tillbringas på den, härligt härligt. :)
Senare ska jag räkna matte för fulla muggar hade jag tänkt mig. Önskar jag hade ett snille här som kunde hjälpa mig men nått sånt finns inte till hands. Nej, jag får klara mig på egen hand. Fy bubblan, sån himla tur att det här är sista matte kursen!! Vill bara spy över alla idiotiska ekvationer som jag inte fattar varför man ska kunna.. MEN baaara o bita ihop, sista kursen nu som sagt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0