Sprängande huvudvärk.

Här sitter man och kämpar på med engelska papper hit och svenska papper dit, men vad får man för det? Jo, huvudvärk så det sjunger om det! Jag gissar på att jag ligger här och läser i jävligt dålig belysning och att det är det som är anledningen till att mitt huvud pulserar. Får ta och skaffa mig en bättre lampa helt enkelt, det här går ju inte för sig.
Uh, dessutom har varit sjukt trött och lite smått hängig nu ikväll, jag undrar om det börjar vara någon förkyldning på g? Nej snälla, skona mig från det! Har verkligen inte tid att vara sjuk nu av en rad olika anledningar..

Bah.. tror jag ska belöna mig med en toast och ett stort glas oboy nu efter flera timmars läsning i sträck. And I think I'm finally starting to get the hang of it all!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Du är himla söt!

2009-05-19 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0