tråkdag

Minst sagt. Känns som att hela dagen svävat förbi utan att jag egentligen varit närvarande på något konstigt vänster. Men så kan det va ibland, och hur det än är så blir det en ny dag imorgon. Förhoppningsvis är den lite mer händelserik än denna.
Ikväll har jag proppat magen full med godis igen.. inteee ALLS bra. Fan, får bli en ändring på det här nu när beach 09 är inom räckhåll. Det där äckliga slisket borde ersättas med promenader och frukt istället. Ska bara ta o leta fram viljan först, blir dock svårt. För om sanningen ska fram skiter jag nog fullständigt i det där för tillfället. Allt annat går ju utför så varför skulle jag lyckas med detta egentligen? Nej, det får vänta till lite bättre tider.. o tills dess hittar ni mig med ena handen grävandes i godisskålen! :)

Nu: macka & oboy i väntan på Grey's.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mm mackor med oboy till är såå gott! kram!

2009-05-13 @ 20:50:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så jättemycket! va kul att du tycker det =)

kram!

2009-05-13 @ 23:28:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej vad söt blogg du har! allt bra med dig. kolla gärna in min blogg och säg din mening och när du ändå är där kan du slänga iväg en fråga till min frågestund med :D



kram skumbanan! ((:

2009-05-14 @ 16:09:48
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0