APU problem..

Hela dagen har mestadels bestått utav snack om praktikplatser hit & dit. Det känns riktigt tungt att tänka på det denna gång, varför vet jag egentligen inte eftersom jag alla tidigare gånger trivts och haft det kalas. Men jag har sån beslutsångest över dessa två veckor denna höst att jag varken vet ut eller in. Stockholm? Övik? Kanske Kramfors för en gångs skull? NEJ ÅH! Snurrigt som fan.... Det enda possitiva jag kan se i det hela just för tillfället är att när dessa veckor är över är det dags för den efterlängtade resan till Malta. Kanske därför jag är så omotiverad?

Nog om det för tillfället iallafall. Jag ska snart göra mig en bit mat här hemma för att senare ta nya tag och sälja fika i skolan där det hålls föräldramöte ikväll. Vi är just nu i behov av allt som har med att tjäna pengar och göra då den stora resan i slutet av detta sista skolår närmar sig. Vore helt galet kanon om det blev som det är tänkt i nuläget. =)

Nej men käk var det ju ja. Hörs väl!

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: coolt :P

2009-09-15 @ 16:09:58
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0