magsjuk?

Kan inte påstå att jag mått vidare bra på hela dagen. Äter men blir inte mätt - nästa måltid får jag inte ner en smula och magen känns helt stum. Pågått sen i morse och jag hoppas verkligen att det inte är nån jäkla magsjuka på gång i kroppen nu. FY för det, hellre har ja fan svinis.... haha okej kanske inte!
Ska rycka upp mig och ta en prommis med jossitoss om ett litet tag, för nu ska vi fan ta tag i det här med träning & motion. Framåt höst/vintern hade vi tänkt förflytta oss in i simhallen o ta några längder i veckan, men det måste tyvärr vänta ett par månader till det.

Ne men nu måste jag dona läxan som vi har till imorgon, sen prommis som sagt och resten av kvällen ska jag spendera väl med godingen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0