Måndag 21 september

Hejhopp i galoppen!
Jag vet inte riktigt vad det är men på nått sätt mår jag riktigt finnemang idag! Skönt, inte sant? Oja. Har bara ett par prov senare i veckan som stör mitt oerhörda härliga humör men jag har ju hela kvällen på mig att plugga så jag känner varken stress eller den där paniken som brukar kunna uppstå ibland, hehe. Nej allt känns bara sådär töntigt härligt denna måndag. =)

Hade en skön sovmorgon imorse och slutade redan vid ett. Hade massage och fick även klart med APU plats inför vecka 42-43. En sån lättnad, ett plus i kanten är ju också att jag får tillbringa övrig tid de veckorna med älsklingen eftersom jag tänker hyra in mig hos honom då. :) Hihi!
Resten av dagen hade jag tänkt, som ovan nämnt, lägga min tid åt att plugga. Funderar även på att ta en prommis senare om det inte drar ihop sig o blir regn som det ser ut att kunna bli nu. Lite trist isåfall eftersom jag för en gångsskull självmant skulle gett mig ut. ;) Får hålla tummarna.

Nej onödigt långt blev det idag minsann, återkommer senare. Hejj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0