mörkare.. nej samma.. nej mörkare... ?

Samma visa varje gång.. Åkte ner för att köpa hårfärg tidigare och den här gången gick det ovanligt snabbt att välja faktiskt. Färgar ju bara utväxten för det mesta men nu börjar det ju gå mot riktigt mörka tider så kanske ska ta o bli något mörkare tänkte jag, och det blev det också. Blev en aning mörkare och mer brunaktig färg än tidigare och jag ber att det inte blir svart eller skiftande röda toner bara. Vad som helst men inte nått utav det!
Den sitter iallafall i nu och ska snart sköljas ur. Var ju såklart lite taktiskt av mig att färga det nu ikväll eftersom det är skolfoto på tisdag och då hinner det tvättas ur lite om jag tycker det blir alldeles åt pipsvängen för mörkt. Håller tummarna!


Det är sånna som Nicole som gör att jag vill färga håret så mörkt brunt det bara går.
Sinnesjukt läcker kvinna.


Kommentarer
Postat av: LINA*

Nicole är sjukt snygg

2009-09-19 @ 13:21:13
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0