Ny vecka

Fy på mig och min urdåliga uppdatering! Men har man annat för sig så har man.. =)

Så, ännu en helg har gått och hösten närmar sig med stormsteg. Det märktes idag det - både skönt och varmt blandat med isiga, kalla vindar i solen + alldeles för varmt inomhus. Det är oftast nu jag brukar vara duktig på att dra på mig en rejäl förkylning då det är så svårt att klä sig rätt, men jag hoppas och ber att jag klarar mig undan.
Denna vecka är det mycket på gång. Bl.a. café, utflykt med programmet, praktikplats letande & projektarbets planering varvat med läxor hit och dit. Jag som var hemma ett par dagar förra veckan känner hur mycket det är jag missat men det är bara att hoppa upp på hästen och rida vidare! Hehe.
Det här med apu'n i år känns lite knöligt. Jag har ingen aning om vart jag skulle vilja vara och det sägs vara nya regler som gör att det är mycket begränsat också vilket känns fruktansvärt surt! Ett litet baksteg blir det isåfall vilket jag garanterar inte kommer gå hem hos de flesta.. men det återstår att höra om imorrn.

Nu ska jag kolla på ensam mamma söker från igår som jag missade, sen hämta mami. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Gillar du Tokio Hotel? :)

2009-09-15 @ 12:02:59
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: nice :P hur länge har du gjort det? :)

2009-09-15 @ 15:59:10
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0