Onsdag 16 september

Pluggat, handlat, fixat med mat&fika inför morgondagen, packat grejjer.. that's it, I guess? Allt det jobbiga är klarrt för ikväll, så skönt. Imorgon blir det en rejäl packning med på skolan eftersom hela hantverksprogrammet ska ge sig iväg på en liten utflykt med övernattning på lustholmen. Blir nog trevligt och mysigt där vid lägerelden tror jag. Gott om inte annat med tanke på allt smarrigt man laddat upp med. ;)

Sitter och kikar på idol för tillfället iallafall och ska nog ta en dusch nu efter det. Bland det härligaste som finns är ju en riktigt varm dusch såhär innan man kryper ner, mh-mh. Nybäddat hade varit pricken över i'et också men det får bli en annan gång det. Senare blir det true blood som jag ihärdigt försöker följa med men lyckas varje gång somna ifrån eller bli ofokuserad av något slag när jag ser.. men tänker inte ge upp för det verkar ju kanon.

För övrigt så är jag så oerhört shoppingsugen så det finns inte. Speciellt ute är jag just nu efter en kavaj. En grå kavaj med uppvikta ärmar. Läckert, jao. Kanske nått sånt här?


Eller nej förresten, den hade nog varit perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0