Halkbana och finbesök vare ja

Jag är glad att denna dag är över trots att den varit super, dock har jag haft huvudvärk större delen av dagen p.g.a. att jag skippade frukosten som vanligt. Men har bara mig själv att skylla. Halkan gick iallafall kanoners och nu är jag ett steg närmare iallafall. Puh.. när jag kom hem slängde jag i mig mat och sen var det bara att åka ner och hämta syster yster som väntade på busstationen. Vi satt på altanen och snackade av oss massa strunt, allt som man missat under tiden vi sågs senast, och åkte sedan ner för en gofika på mällbyvägen.
Imorgon kommer grabben hennes också lagomt till min körlektion är över, så då blir det bad någonstans om det inte är allt för dåligt väder. Får se vartåt det bär.

Har inte tid att sitta här längre, har även lovat mig själv att låta datorn vila endel nu i veckan när jag likaväl kan sysselsätta mig på annat håll. Huvudvärk varendaste kväll kan inte bero på annat än det här beroendet har jag förnuftigt nog insett..
Godnatt med er då! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0