00.15

Om en vecka är vi inne på juli månad. Har sagt det förut, och jag säger det igen - helt sjukt vad tiden går fort!!
Nästa helg är det äntligen gatufesten som vi längtat efter ända sedan februari då vi bokade det där hotellet. Ska bli grymt måste jag säga, eller jag hoppas iallafall på det. Det jag ser mest fram emot är att få komma bort över helgen och bara ha roligt med tjejerna. Det behövs!

Vad gör jag uppe annars nu såhär på natten då? Jo, jag kikar på gamla big brother avsnitt som går på tv 400. Egentligen borde jag sova känner jag, men kan inte slita mig från datorn riktigt. Har ju egentligen ingen tid att passa annat än kl. 2 imorrn då jobbet kallar så gör ju inget om det blir sent..

Ne nu ska jag försöka dra täcket över huvudet och få lite sömn en gång för alla i denna värme. Vaknar väl 5 imorrn bitti igen av värmeslag.. men kan inte hjälpas. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0