och nudå?

Vart tog denna helg vägen då? Jag är så less på att dem bara rusar förbi när det väl är dags att få känna lugn och ledighet. Dem är så underbara och dyrbara.
Jag spenderade iallafall min helg i övik. Jobbade på lördag och på kvällen var det som sagt biomys. Andra filmen i denna Twilight-triologi var då fan så mycket bättre än ettan, även om ettan var riktigt jäkla bra också. Var lite mer fart i den här filmen och den kändes inte alls som 2 timmar som däremot hela helgen i sig gjorde.. Men nu längtas jag bara till fredag igen då inte bara grabben, utan även Smilla, kommer på besök. Var så längesen hon var här nu, ska bli mysigt att få rå lite om henne.

Nu är det dags för en vila, är så slö och trött i både kroppen och huvudet att jag inte orkar nånting känns det som. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0