Tisdag 3 november

Det kändes sjukt konstigt att skriva in "november" i rubriken måste jag säga. Är det verkligen sant? Är det snart jul och nytt år? Det är verkligen creepy.. hinner inte med längre känns det som!
Ajja, nu är jag iallafall hemma från Malta och det var sååå härligt att få komma iväg. Den behövdes verkligen kände jag. Blev skola idag igen för mig efter 3 veckor ute på vift och det.. kändes helt okej faktiskt. Man ska ju bli klar med det där nångång så det är väl lika bra att få det undanstökat, hehe. Dock bjuder kvällarna framöver på läxa efter läxa så man får bita ihop lite nu..

Nä nu blir det käk och sen ska jag ta igen lite serier och annat som jag missat under resan. Får hoppas ja kommer igång med uppdateringarna också så dem börjar rulla på som vanligt igen. :) Hörs!





Saknar miiiiiiiiiiiiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0