Torsdag 5 november

DET ÄR SNÖ! huuuuga. Kallt, blött, slaskigt o bilen bara slirar i backarna hit hem. Nu börjas det på riktigt med vintern känns det som. Den får väl inte ligga kvar särskilt länge iofs men nu när den första snön kommit så inser man iallafall åt vilket håll det är påväg. Burr! Blir mysiga kvällar med varmchoklad och tända ljus som får hålla humöret uppe.
Skoldagen har gått ovanligt turbofort faktiskt och jag har endel saker att hinna med innan den här dagen är över så förhoppningsvis går kvällen lika fort. Och vet ni vad det är sen? FREDAG = ÄLSKLING! Har nog aldrig längtat efter fredag SÅ mycket som till den här, hihi. Vi tar det förmodligen bara lugnt i helgen och njuter av varandras närvaro. :)

När jag kom hem nu låg brevet från kicks med mitt schema inför december och väntade. Var lite strötimmar här och där och tillsammans blir det ju iallafall ett litet tillskott i börsen - och för att inte tala om erfarenheten som kommer med det. Dock krockade en arbetsdag med ett stort skolarbete så det måste jag pussla ihop på något fyndigt sätt...
Men nu har jag slösat alldeles för många minuter här och det är dags att ta tag i städningen. Man kan jämföra mitt rum med första världskriget ungefär, för det är inte fullt så messed up för att bli jämfört med det andra. ;) Hörssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0