och så ännu ett nytt år

Ja nu är vi inne på 10-talet, och jag vet inte riktigt hur jag ska säga det ännu. 2010 eller 10? 09 lät ju iallafall något sånär jämfört med bara 10... haha ja sånna dilemman man kan ha va.

Idag jobbade jag iallafall min sista schemalagda dag på Kicks. Kändes både tråkigt o lite skönt på samma gång. Kan behöva ledigt nu resten av det som är kvar av lovet, vill för all del i världen inte tillbaka till skolan alltså. Hugaligen.
När jag kom hem hann jag bara slänga ett öga på klädhyllorna för att inse att de måste rensas o städas vilket var sagt o gjort på en sekund. Fick bort en hel del väskor med kläder och la in lite nytt. Ibland måste man inse att ett plagg faktiskt bara ligger o skräpar o måste läggas undan. Även att jag tog mod till o la undan favoritkoftan som blivit helt noppig o oanvändbar. Som sagt - ibland måste man.

Just nu ligger jag bara här på sängen medan favoriten står i duschen. Blir en fortsatt lugn kväll framför tvn, vilket är efterlängtat nu. Återstår bara att önska er ett gott nytt o god fortsättning, & en fortsatt trevlig lördagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0